Szanowni Klienci!
Zapraszamy do korzystania z usługi BLIK, która jest dostępna nie tylko osobom fizycznym, posiadającym w naszym Banku rachunek indywidualny, ale również osobom posiadającym rachunek rolniczy oraz firmowy. Warunkiem korzystania z usługi BLIK jest posiadanie konta z dostępem internetowym w Banku Spółdzielczym w Suchowoli oraz zainstalowanej aplikacji Nasz Bank. Dzięki usłudze BLIK można szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych, wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.
Poniżej przedstawiamy Państwu najważniejsze informacje dotyczące usługi BLIK oraz instrukcję BLIK krok po kroku, w której dowiedzą się Państwo jak uruchomić usługę BLIK w telefonie.
Zapraszamy również do siedziby Banku, gdzie Pracownicy pomogą Państwu zainstalować aplikację
i wyjaśnią, jak korzystać z BLIK.
Co to jest BLIK?
- BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Kto może korzystać z BLIKA?
- Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 18 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta w Banku Spółdzielczym w Suchowoli lub pełnomocnikami do tego rachunku,
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
Aktywacja BLIK
- Aby aktywować BLIK w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suchowoli naciśnij BLIK na głównym ekranie aplikacji. Następnie zaakceptuj Regulamin, powiąż rachunek z usługą BLIK
i zatwierdź swoim kodem e-PIN.
Gotowe – BLIK jest aktywny.
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów;
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank;
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod
i wklej na stronie sklepu);
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga;
- To już wszystko – zakupy opłacone.
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty;
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK;
- Podaj kwotę transakcji;
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej;
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie;
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suchowoli poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga;
- Wypłata dokonana.
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonując transakcji BLIK pamiętaj o bezpieczeństwie swoich środków:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku;
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank;
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank;
- stosuj oprogramowanie antywirusowe;
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe;
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Banku Spółdzielczego w Suchowoli i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobilna Nasz Bank.