BLIK

Szanowni Klienci!

Zapraszamy do korzystania z usługi BLIK, która jest dostępna nie tylko osobom fizycznym, posiadającym w naszym Banku rachunek indywidualny, ale również osobom posiadającym rachunek rolniczy oraz firmowy. Warunkiem korzystania z usługi BLIK jest posiadanie konta z dostępem internetowym w Banku Spółdzielczym w Suchowoli oraz zainstalowanej aplikacji Nasz Bank. Dzięki usłudze BLIK można szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych, wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.

Poniżej przedstawiamy Państwu najważniejsze informacje dotyczące usługi BLIK oraz instrukcję BLIK krok po kroku, w której dowiedzą się Państwo jak uruchomić usługę BLIK w telefonie.

Zapraszamy również do siedziby Banku, gdzie Pracownicy pomogą Państwu zainstalować aplikację
i wyjaśnią, jak korzystać z BLIK.

 Co to jest BLIK?

  • BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Kto może korzystać z BLIKA?

  • Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 18 roku życia, którzy:
  • są posiadaczami konta w Banku Spółdzielczym w Suchowoli lub pełnomocnikami do tego rachunku,
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)

 Aktywacja BLIK

  • Aby aktywować BLIK w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suchowoli naciśnij BLIK na głównym ekranie aplikacji. Następnie zaakceptuj Regulamin, powiąż rachunek z usługą BLIK
    i zatwierdź swoim kodem e-PIN.

Gotowe – BLIK jest aktywny.

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów;
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank;
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod
      i wklej na stronie sklepu);
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga;
    • To już wszystko – zakupy opłacone.

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty;
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK;
  • Podaj kwotę transakcji;
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej;
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie;
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Suchowoli poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga;
  • Wypłata dokonana.

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonując transakcji BLIK pamiętaj o bezpieczeństwie swoich środków:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku;
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank;
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
  • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank;
  • stosuj oprogramowanie antywirusowe;
  • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe;
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Banku Spółdzielczego w Suchowoli i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobilna Nasz Bank.

Regulamin usługi BLIK dostępnej w Aplikacji Mobilnej